Buat Duit Terus Daripada Website Atau Blog dengan BidVertiser

::Games::

Games yang terbaru..mesti takkan puas..tekan OPTION untuk melihat cara bermain..MESTI CUBA!!!

Sunday, September 21, 2008

::Anak Malaysia::



TERIMA KASIH MALAYSIA!!! aku sebagai rakyat Malaysia amat berbangga dengan negaraku yang aman damai serta sentosa..aku bebas dalam membuat apa-apa aktiviti tanpa rasa takut daripada sebarang ancaman..rakyat-rakyatnya pula semuanya peramah dan mesra..dengan kepimpinan daripada pemimpin yang berwibawa seperti PAK LAH, aku berharap Malaysia akan terus bertambah maju dalam semua sektor..anda pula bagaimana? pikir-pikirkan lah (^_^)

4 comments:

Anonymous said...

haahaahhaa...lawak giler bilo aku tgk artikel ni...tambahan lgi dgn gambar tu..poyo giler

Haru said...

aku saje jer la..ni assigment daaa..aku xske sgt pimpinan pak lah pn..aku lebih ske mahathir

Anonymous said...

yer la tu..kalau dah minat nak bangkit semangat patriotik tu biar betol2..heehee..

sidiq said...

yela2...thanks 4 da support :)